چی بگم از این زمونه

(هرچی بتونم مینویسم)

چی بگم از این زمونه

(هرچی بتونم مینویسم)

امام رضا

پیشاپیش ولادت امام هشتم امام رضا (ع) را به تمامی مسلمانان تبریک عرض میکنم

۱

در مدرسه از نشاط من کم کردند...

از فرصت ارتباط من کم کردند...

هر وقت به هم عشق تعارف کردیم...

از نمره ی انضباط ما کم کردند...
 

************************* 

 

قلب من در ره عشقت چه اسیر است

که تو جان منی

شهسوار دل من گام بنه بر دل و دیده

که تو ایمان منی 

 

*************************  

در عشق تو گاه بت پرستم گویند

گه رند و خراباتی و مستم گویند

اینها همه از بهر شکستم گویند

من شاد به اینکه هر چه هستم گویند
 

 *************************  

 

متهم ردیف 1 منم که از تو مستم

اینجا کنار مرده ها نشستم

جرم من اینه که چشام

سایه ات رو قاب گرفتن

روی پوست شب

اسم تو رو خالکوبی کرده دستم  

 

 *************************  

 

کلامت گرم و شیرین چون ترانه ،

نگاهت دلفریب و شاعرانه

منم قایق به روی موج دریا ،

تویی ساحل ، تویی لطف کرانه

سلام

ورود خودمو به بلاگ اسکای تبریک میگم